Thursday, January 27, 2011

Hidung Pun Ada Maksud (BH3)

Erm… bagaimana agaknya? Sudahkah anda menilik hidung pasangan anda? Atau… bentuk hidung pasangan anda tidak disenaraikan dalam bahagian yang pertama dulu? Ha… jangan risau, dalam bahagian kedua ini, kita akan terus menerokai empat lagi bentuk hidung iaitu hidung lurus, hidung kembang, hidung runcing dan hidung pesek.

Hidung lurus:

Bertuahnya kalau anda berdampingan dengan si pemilik hidung lurus. Ha… mereka ini merupakan seorang yang setia dan adil dalam menyelesaikan sesuatu perkara. Mereka adalah golongan yang sanggup berkorban demi orang lain berbanding menjaga kepentingan sendiri. Si hidung lurus akan mencari pasangan hidupnya yang juga setia dan tidak menipu. Awas, sekali anda telah menipu si hidung lurus, peratus kepercayaannya kepada anda akan turun ke tahap 0%. Jangan main-main.

Hidung kembang:

Mereka yang berhidung kembang merupakan seorang yang aktif dan cekap dalam melakukan apa jua kerja. Mereka seorang yang artistik dan suka mempelbagaikan aktiviti seharian mereka. Jika anda ingin meminta pertolongan, carilah pemilik hidung kembang sebab mereka akan membantu anda pada bila-bila masa. Mereka mudah kasihan kepada teman-teman, sehingga tidak sanggup untuk mengecewakan sesiapa.

TO BE CONTINUED q>,<p

No comments:

Post a Comment